Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Основи рекламно-аналітичної діяльності

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 180 (6)

 

Мета курсу: набуття студентами знань про роль і місце дизайнера у створенні рекламного продукту, про сутність дизайну в рекламі і рекламної функції в дизайн – об’єктах, та набуття студентами практичних навичок втілення отриманих знань в проектні рішення.

 

Завдання курсу:

– формування уявлення про структурну модель рекламної діяльності;

– аналіз фірмового стилю та його місця в створенні реклами;

– вивчення найбільш актуальних засобів реклами в деяких сферах діяльності;

– набуття навичок практичного застосування набутих знань у фаховій діяльності;

– відпрацювання навичок самостійного формулювання та вирішення творчих задач.

 

В результаті вивчення дисципліни студент повинен

знати:

– основні поняття структурної моделі рекламної діяльності;

– передумови формування рекламної діяльності;

– особливості дизайн-ергономічного забезпечення рекламної діяльності;

– особливості роботи творчих колективів щодо створення рекламного продукту;

– основні стилі, носії та діючі особи в рекламному бізнесі.

 

вміти:

– застосовувати методи дизайну і ергономіки в створенні рекламного продукту;

– враховувати психологічні та психофізіологічні фактори в дизайні реклами;

– забезпечувати високий рівень практичних дизайнерських рішень;

– самостійно опрацьовувати навчальну літературу.