Дисципліна: Патопсихологія
Кількість годин (кредитів ЄКТС) – 180 (6)
Мета: формування у студентів системи знань із вивчення порушення психічної діяльності у дітей і дорослих. Формування уявлень про структуру порушень психічної діяльності, закономірності розпаду психіки в їх зіставленні з нормою.
В результаті вивчення даного курсу студент повинен:
знати:
- теоретичні основи патопсихології;
- структуру патопсихологічних синдромів;
- стратегію побудови патопсихологічного дослідження, види тактик патопсихологічного дослідження,
- принципи побудови патопсихологічного дослідження,
- принципи аналізу та інтерпретації даних патопсихологічного дослідження,
- структуру патопсихологічного висновку.
вміти:
- використовувати стратегію патопсихологічного дослідження,
- формувати тактику патопсихологічного дослідження в залежності від розв'язуваної задачі,
- використовувати методи патопсихологічного дослідження,
- використовувати принципи аналізу даних патопсихологічного дослідження,
- використовувати техніку інтерпретації даних патопсихологічного дослідження.
володіти навичками:
- організації патопсихологічного дослідження,
- вибору стратегії патопсихологічного дослідження,
- вибору тактики патопсихологічного дослідження,
- підбору методик експериментального дослідження в залежності від розв'язуваних завдань,
- самостійного проведення патопсихологічного дослідження з різними категоріями хворих досліджуваних,
- самостійного аналізу та інтерпретації отриманих результатів патопсихологічного дослідження.
Зміст дисципліни (тематика): Вступ до патопсихології Категорії теоретичного апарату патопсихології. Методи дослідження патології психічної діяльності. Методологічні принципи побудови патопсихологічного дослідження. Основні патопсихологічні синдроми. Патопсихологічне дослідження в клініці. Особливості патопсихологічного дослідження дітей та підлітків. Патопсихологічна характеристика порушень психічної діяльності.
Види робіт: лекції, практичні заняття, самостійні роботи, індивідуальні та творчі роботи, колоквіуми, контрольні завдання.