Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Практичний курс з другої іноземної мови (арабська)

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 1920 (64)

 

Необхідні обов’язкові попередні та супутні навчальні дисципліни, спецкурси або модулі, у тому числі розділи, теми (змістовні модулі) таких дисциплін, спецкурсів, модулі: Українська мова професійного спрямування, Вступ до перекладознавства, Вступ до мовознавства, Сучасна українська мова.

 

Результати навчання за дисципліною:

знати:

- лексичний матеріал за темами змістових модулів «Людина і суспільство», «Людина та оточуючий світ», «Лінгвокраїнознавство країни, мова якої вивчається»;

- мовний матеріал з фонетики, морфології (іменник, прикметник, дієслово, числівник, займенник, прислівник, службові слова), синтаксису (просте речення, складні речення, головні члени речення), словотворення.

 

вміти:

з аудіювання:

- розуміти основний зміст чіткого «нормативного мовлення» про знайомі речі, пов’язані з роботою, навчанням, дозвіллям;

- розуміти короткі інформаційні повідомлення, інструкції, основний зміст зборів, доповідей; розуміти зміст радіо і ТВ програм про поточні події за умови, що мовлення чітке і стандартне;

з мовлення:

- будувати прості та зв’язні висловлювання з різноманітних навчальних та професійних тем;

- викладати матеріал логічно та послідовно;

- виявляти певний рівень обізнаності з теми, що розкривається, який характеризується вживанням вивчених граматичних структур із завченими фразами, стійкими виразами;

- коротко обґрунтовувати свої думки, плани і дії;

- без підготовки вступати у розмову/підтримувати розмову на знайомі та професійні теми;

- обговорювати певні питання під час дуже коротких соціальних контактів, дотримуватись теми спілкування;

- використовувати репліки для стимулювання, підтримання діалогу, форм мовленнєвого етикету;

- досягати комунікативної мети;

з читання:

- читати й розуміти навчальні тексти та тексти країнознавчої спрямованості;

- читати зі словником художню літературу в оригіналі, короткі публіцистичні статті та повідомлення;

- розпізнавати невеликий діапазон термінології навчальної та професійної сфер, користуючись довідковими ресурсами;

- розуміти основний зміст кореспонденції;

з письма:

- писати простий зв’язний текст на знайомі, професійні або пов’язані з особистими інтересами теми, дотримуючись відповідного реєстру;

- надати в письмовому вигляді просту інформацію: скласти план або анотацію, звіт про свою роботу, заповнити стандартний бланк, написати простий діловий лист;

- писати особисті та ділові листи з урахуванням існуючого у країні мови етикету.

 

Зміст навчальної дисципліни (тематика):

Модуль 1. Фонетична і графічна системи арабської мови. Знайомство.

Модуль 2. Людина та її сім’я.

Родинні стосунки.

Модуль 3. Професійна діяльність людини. Традиції робочого дня.

Робота. Професійні якості. Професійна діяльність людини; розпорядок дня.

Модуль 4. Побут людини. Дім.

Типи помешкань.

Модуль 5. Пори року. Календарна система.

Модуль 6. Повсякденне життя людини. Вихідний день. Магазини та покупки. Дозвілля. Екстремальні види спорту і улюблені заняття. Сучасні магазини, торгові центри, їх особливості, відділи в магазинах. Он-лайн магазини. Реклама – двигун торгівлі; неонові реклами. Продмагазини. Магазини одягу і аксесуарів. Супермаркети: переваги і недоліки.

Модуль 7. Організм людини. Здоровий спосіб життя.

Проблеми здоров’я. Харчування. Традиційна східна кухня. Сучасні заклади харчування. Громадські місця харчування. Харчування в ресторані і кафе.

Модуль 8. Мистецтво країни, мова якої вивчається.

Культурна спадщина. Кінематограф. Театр. Музика.

Модуль 9. Одяг. Стиль. Мода.

Традиційний східний одяг.

Модуль 10. Наука та техніка. Сучасні засоби комунікації.

ЗМІ. Пошта. Інтернет. Винахідники та винаходи. Сучасні високі технології. Технології стеження; технологічні пристрої в домашньому житті; технології та дозвілля. Вплив сучасних технологій на життя людини. Переваги і недоліки Інтернету.

Модуль 11. Свята. Традиції та звичаї.

Святковий календар. Святкові страви. Побоювання, страхи людини. Легенди. Міфи.

Модуль 12. Подорожі. Визначні пам’ятки країни, мова якої вивчається.

Країни світу. Визначні міста світу. Перетин кордону. Замовлення квитків та екскурсій.

Модуль 13. Природа. Захист навколишнього середовища.

Проблеми навколишнього середовища. Збереження ресурсів Землі, альтернативні джерела енергії, екотуризм, екологічні автомобілі. Захист флори та фауни. Планета Земля та її проблеми. Заходи по збереженню планети.

Модуль 14. Географічне положення країни, мова якої вивчається.

Фізична та економічна географія країни, мова якої вивчається.

Модуль 15. Історичні етапи розвитку.

Історичний огляд розвитку країн, мова яких вивчається. Історія країн, мова якої вивчається.

Модуль 16. Загальна характеристика політичної системи країни, мова якої вивчається.

Законодавча, виконавча, судова гілки влади. Конституція країн, мова яких вивчається.

Модуль 17. Політичний розвиток країни, мова якої вивчається.

Політичні сили. Політичні діячі.

Модуль 18. Особливості економічного розвитку країни на сучасному етапі.

Модуль 19. Релігійні особливості країн, мова яких вивчається.

Модуль 20. Література. Літературні та регіональні варіанти арабської мови.

Модуль 21. Освіта. Система освіти країн, мова яких вивчається.

Система середньої та вищої освіти країни, мова якої вивчається.

 

Види робіт: практичні заняття; самостійна робота. Під час навчального процесу використовуються традиційні та інноваційні методи навчання: вербальні, наочні, практичні, словесні, відеометод, індуктивний, дедуктивний, репродуктивний, частково-пошуковий (евристичний).