Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Професійна етика

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 90 (3)

 

Мета навчальної дисципліни: оволодіння студентами теоретичними знаннями та набуття практичних навичок дотримання практичних принципів та норм майбутньої професії.

 

Предметом дисципліни є установлений порядок, сукупність правил, які регламентують поведінку людини в трудовому колективі.

 

Теоретичний курс дасть можливість отримати знання про:

-  історію виникнення етикету;

-  основи ділового етикету і протоколу;

-  організацію і техніку ділового спілкування;

-  психологічні особливості ділового спілкування;

-  національні особливості ділового спілкування.

 

Об’єктом вивчення ділового етикету є сукупність правил, які регламентують зовнішні прояви ділових стосунків.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

- етимологію понять «етика» та «етикет»;

- основи етики в повсякденному спілкуванні;

- етику службових взаємовідносин;

- основи ділового протоколу;

- основні складові, які формують імідж ділової людини;

- культуру мовлення в ділових стосунках;

- невербальні засоби спілкування;

- етику телефонного спілкування;

- етику службового листування.

 

вміти:

-  організовувати ділові зустрічі та прийом делегацій;

-  організовувати та проводити наради керівного складу;

-  планування та проведення ділових бесід та переговорів;

-  проведення ділового телефонного спілкування та листування;

-  формування позитивного ділового іміджу.

 

Зміст дисципліни (тематика):

 

Змістовий модуль 1. Теоретико-методологічні засади професійної етики. Історія розвитку етичної думки. Основи етичної поведінки. Основи ділового етикету.

 

Змістовий модуль 2. Культура ділового спілкування. Організація та проведення ділових переговорів. Правила підготовки до ділових виступів. Правила проведення ділових нарад.

 

Змістовий модуль 3. Психологічні аспекти ділового спілкування. Психологія ділового спілкування. Етикет невербального спілкування. Особливості ділової гри.

 

Змістовий модуль 4. Формування позитивного іміджу ділової людини. Імідж ділової людини. Етика телефонного спілкування. Вимоги до ділового листування. Етикет міжнаціонального спілкування.

 

Види робіт: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, індивідуальна робота, колоквіуми, контрольні завдання.