Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Реклама і стимулювання продажу

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 180 (6)

 

Мета навчальної дисципліни: формування у студентів системи теоретичних знань, практичних навичок та вмінь щодо принципів та правил ведення рекламних комунікацій та розробки політики стимулювання продажу на підприємстві.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

  • основні визначення та категорії дисципліни;
  • предмет дисципліни та сфери її використання у маркетинговій діяльності;
  • теоретичні концепції щодо формування політики рекламних комунікацій;
  • принципи та правила побудови рекламних комунікацій та програм стимулювання продажу;

 

вміти:

  • сформувати рекламну політику підприємства;
  • виявляти та аналізувати вплив різних факторів, які здатні впливати на рекламну політику та систему стимулювання продажу підприємства;
  • використовувати інструменти маркетингу та ЗМІ для побудови рекламних комунікацій та стимулювання продажу;
  • використовувати принципи, методи та інструментарій комунікаційної діяльності у конкретній маркетингової ситуації;
  • визначати напрямки використання засобів маркетингової комунікаційної діяльності для найкращого просування товару на ринок;
  • визначати ефективність проведеної рекламної кампанії;
  • розробляти бюджет рекламної кампанії;
  • розраховувати ефективність рекламного звернення до цільової аудиторії;
  • шукати резерви у процесі удосконалення системи товаропросування.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Тема 1. Рекламні комунікації в системі маркетингу.

Тема 2. Законодавчі підвалини ведення рекламної діяльності та стимулювання продажу.

Тема 3. Стимулювання продажу

Тема 4. Паблік рилейшнз.

Тема 5. Реклама на місці продажу.

Тема 6. Прямий маркетинг.

Тема 7. Персональний продаж.

Тема 8. Основи SEO адміністрування та СММ менеджмент.

Тема 9. Мерчандайзинг.

 

Види робіт: лекції, практичні заняття, модульні контрольні роботи, індивідуальні роботи студентів з викладачем, самостійна робота студентів, консультації, підготовка до заліку, залік.