Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Соціологія громадської думки

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 120 (4)

 

Мета навчальної дисципліни: сформувати у студентів комплексні знання про соціологію громадської думки; ознайомити із закономірностями і механізмами формування громадської думки, особливостями її вираження та функціонування; навчити студентів аналізувати громадську думку в контексті суспільно-політичних процесів та прийняття управлінських рішень; сформувати навички впливу на громадську думку з гуманістичною метою за допомогою коректних методів.

 

Результати навчання за дисципліною:

знати:

- історію дослідження громадської думки у світовому контексті та в Україні зокрема;

- структуру громадської думки, особливості її формування, вираження і функціонування;

- особливості природи та функції громадської думки за різних політичних режимів;

- механізми взаємодії громадської думки та ЗМІ;

- сучасний стан вивчення громадської думки і нові підходи до її аналізу;

- особливості соціологічної інтерпретації результатів опитування громадської думки в контексті виборів, прийняття рішень, підготовки коментарів для ЗМІ, проведення наукових досліджень тощо;

- соціально-класові детермінанти громадської думки про основні проблеми сучасності;

- основні параметри оціночного ставлення соціальних груп до актуальних проблем дійсності в сучасній Україні.

 

вміти:

- аналізувати громадську думку в Україні та світі;

- розуміти і пояснювати фактори, що впливають на формування та динаміку громадської думки;

- інтерпретувати дані соціологічних досліджень громадської думки;

- володіти методологічним та методичним інструментарієм дослідження громадської думки;

- оцінювати соціальні настрої та напрацьовувати рекомендації для прийняття рішень;

- аналізувати громадську думку в контексті виборів та здійснювати менеджмент виборчих кампаній, враховуючи стан громадської думки;

- розуміти і втілювати у практичній діяльності сприйняття інституту громадської думки як ключового елемента політичної демократії.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Поняття „громадська думка”, її основні різновиди та функції. Процеси формування, функціонування, висловлювання та обліку використання громадської думки. Методи дослідження громадської думки. Соціально-психологічні основи управління громадською думкою. Громадська думка в політичній діяльності. Громадська думка і пропаганда, реклама, паблік рилейшнз. Маркетингові дослідження і громадська думка. Громадська думка в регулюванні соціальних процесів та відносин, підготовці та прийнятті управлінських рішень.

 

Види робіт: реферат, есе.