Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Стратегічне управління

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 90(3)

 

Мета навчальної дисципліни: це система та процес стратегічного управління підприємством, де розглядається механізм формування стратегії розвитку підприємства на основні аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища, місії і стратегічних цілей, оцінки привабливості стратегічних зон господарювання, вибору конкурентної стратегії, створення на підприємстві стратегічного контролю і корпоративної культури.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

Засвоєння загальнотеоретичних та методичних основ управління, ознайомлення із сучасним станом та напрямками вдосконалення методик розробки стратегій управління підприємством, а також набуття практичних вмінь і навичок для самостійного здійснення необхідних робіт на етапах дослідження, розробки, реалізації та контролю в рамках концепції стратегічного менеджменту на підприємстві.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Тема 1. Стратегічне управління як система, форма та його сутність.

Тема 2. Модель стратегічного управління.

Тема 3. Еволюція розвитку стратегічного управління.

Тема 4. Загальна характеристика стратегії: поняття та їх види.

Тема 5. Стратегічне планування, його сутність і відмінність від стратегічного менеджменту.

Тема 6. Стратегічний аналіз середовища.

Тема 7. Формування місії та стратегічних цілей підприємства.

Тема 8. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання.

Тема 9. Аналіз конкурентної привабливості підприємства.

Тема 10. Функції вищого керівництва при розробці стратегії.

Тема 11. Інформаційне забезпечення процесу розробки стратегії.

Тема 12. Загальна оцінка стратегічного потенціалу.

Тема 13. Характеристика основних конкурентних переваг.

Тема 14. Способи аналізу конкурентних переваг.

Тема 15. Сутність та основні складові економічної стратегії фірми.

Тема 16. Реалізація стратегії.

Тема 17. Приведення організаційної структури у відповідність із стратегією.

 

Види робіт: лекції, семінарські і практичні заняття, модульні контрольні роботи, індивідуальні роботи студентів з викладачем, самостійна робота студентів, консультації, підготовка до заліку, залік.