Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Стратегічний менеджмент

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 120(4)

 

Мета навчальної дисципліни: засвоєння загальнотеоретичних та методичних основ управління, ознайомлення із сучасним станом та напрямками вдосконалення методик розробки стратегій управління підприємством, а також набуття практичних умінь і навичок для самостійного здійснення необхідних робіт на етапах дослідження, розробки, реалізації та контролю в рамках концепції стратегічного менеджменту на підприємстві.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

- здобуття студентами знань і набуття навичок з питань розроблення стратегії розвитку підприємства, аналізу оцінка привабливості стратегічних зон господарювання, формування місії та стратегічних цілей підприємства та методів оцінювання їхньої ефективності;

- вміння створити та проаналізувати корпоративну культуру, яка підтримує стратегію компанії, формування інвестиційного фінансового портфеля та програм реальних інвестицій підприємства.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Тема 1. Стратегічне управління як система, його форма та сутність.

Тема 2. Модель стратегічного управління.

Тема 3. Еволюція розвитку стратегічного управління.

Тема 4. Загальна характеристика стратегії: поняття та їх види.

Тема 5. Стратегічне планування, його сутність і відмінність від стратегічного менеджменту.

Тема 6. Стратегічний аналіз середовища.

Тема 7. Формування місії та стратегічних цілей підприємства.

Тема 8. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання.

Тема 9. Аналіз конкурентної привабливості підприємства.

Тема 10. Функції вищого керівництва при розробці стратегії.

Тема 11. Інформаційне забезпечення процесу розроблення стратегії.

Тема 12. Загальна оцінка стратегічного потенціалу.

Тема 13. Характеристика основних конкурентних переваг.

Тема 14. Способи аналізу конкурентних переваг.

Тема 15. Сутність та основні складові економічної стратегії фірми.

Тема 16. Реалізація стратегії.

Тема 17. Приведення організаційної структури у відповідність зі стратегією.

Тема 18. Створення корпоративної культури, яка підтримує стратегію компанії.

Тема 19. Розробка систем матеріального заохочення.

Тема 20. Стратегічний контроль.

 

Види робіт: лекції, практичні заняття, модульні контрольні роботи, індивідуальні роботи студентів з викладачем, самостійна робота студентів, консультації, підготовка до заліку, залік.