Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Теорії соціальної роботи

Кількість годин (кредитів ЄKTC) – 4 (120 годин)

 

Мета навчального курсу: формування у студентів компетентностей у сфері теорій соціальної роботи, а також по можливості їх застосування у роботі з різними категоріями клієнтів.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні:

знати і розуміти:

-  історичне та філософське підґрунтя виникнення теорії соціальної роботи.

-  зміст, структуру і відмінності теорій соціальної роботи;

-  особливості застосування теорій соціальної роботи у практичній діяльності соціального працівника з різними категоріями клієнтів.

 

вміти:

-  застосовувати на практиці теорії соціальної роботи для вирішення проблем клієнтів;

-  використовувати теорії соціальної роботи у науковій роботі.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Побудова теорій соціальної роботи: культурні відмінності. Філософія соціальної роботи та її використання на практиці.

Теорія кризового втручання. Теорія соціальної терапії. Орієнтована на вирішення завдання соціальна робота. Теорія оцінки потреб у соціальній роботі. Теорії соціальної роботи з людьми з особливими потребами.

Теорії соціальної роботи з клієнтами, залежними від психоактивних речовин. Теорія імпауерменту в соціальній роботі. Теорії соціальної роботи з клієнтами, які перебувають у складних життєвих обставинах. Теорії соціальної роботи у громаді. Теорії надання повноважень та представництва інтересів клієнтів. Теорії системних позитивних змін у соціальній роботі.

 

Види робіт:

форми організації навчально-виховного процесу – навчальні заняття, самостійна робота, контрольні заходи;

основні види навчальних занять – лекції, семінари;

методи навчання – словесні, наочні, практичні, проблемно-пошукові, імітаційні (ігрові), активізації навчально-пізнавальної діяльності.