Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Загальна та неорганічна хімія

Обсяг дисципліни, годин (кредитів ЄКТС): 240 (8).

 

Мета дисципліни: формування теоретичних знань і практичних навичок із загальної та неорганічної хімії, сприяння розвитку творчого мислення, формуванню наукового світогляду; оволодіння комплексом знань, практичних умінь і навичок для майбутньої діяльності. Основною метою дисципліни «Загальна та неорганічна хімія» є вивчення теоретичних основ загальної хімії, надання студентам необхідних знань про основні класи хімічних сполук, навичок і вмінь щодо елементів неорганічного синтезу.

 

Завдання дисципліни:

- формування діалектичного мислення і сприяння розвитку хімічного світогляду студента;

- надання уявлень про витоки і сучасність теоретичних передумов хімії;

- досягнення міцного і свідомого засвоєння хімічних понять;

- сприяння розвитку у студентів навичок роботи в лабораторії і постановки хімічного експерименту.

 

Попередні умови для вивчення даної дисципліни: Фізика, Вища математика.

 

Навчальні цілі дисципліни полягають у формуванні у студентів:

інтегративної компетентності:

Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми хімічних технологій та інженерії, що передбачає застосування теорій та методів хімічних технологій та інженерії і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

 

загальних компетентностей:

- К01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

- К02. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

- К03. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

 

фахових компетентностей:

- К9. Здатність використовувати положення і методи фундаментальних наук для вирішення професійних задач.

- К10. Здатність використовувати методи спостереження, опису, ідентифікації, класифікації об’єктів хімічної технології та промислової продукції.

- К12. Здатність використовувати сучасні матеріали, технології і конструкції апаратів у хімічній інженерії.

 

Програмні результати навчання:

- ПР01. Знати математику, фізику і хімію на рівні, необхідному для досягнення результатів освітньої програми.

- ПР02. Коректно використовувати у професійній діяльності термінологію та основні поняття хімії, хімічних технологій, процесів і обладнання виробництв хімічних речовин та матеріалів на їх основі.

- ПР04. Здійснювати якісний та кількісний аналіз речовин неорганічного та органічного походження, використовуючи відповідні методи загальної та неорганічної, органічної, аналітичної, фізичної та колоїдної хімії.

 

В результаті вивчення дисципліни студент повинен

знати:

- базові знання з фундаментальних природничих наук та математики в обсязі, необхідному для освоєння загальнопрофесійних технічних дисциплін та використання математичних методів в обраній професії;

- базові уявлення про експлуатаційні матеріали, які застосовуються в галузі будівельних виробництв;

- сучасні уявлення про використання новітніх технологічних процесів у будівництві.

 

вміти:

- володіти методами аналізу сучасних виробництв у галузі хімічних технологій та будівельних виробництв;

- використовувати інтернет-ресурси;

- використовувати знання, уміння і практичні навички при застосуванні сучасних альтернативних та екологічно чистих джерел енергії в хіміко-технологічних виробництвах.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Змістовний модуль 1.

Тема 1. Основні поняття і закони хімії.

Тема 2. Періодична система Д. І. Мендєлєєва.

Тема 3. Основні типи хімічного зв'язку. Будова речовини.

Тема 4. Основні типи реакцій. Окисно-відновні реакції (ОВР).

Тема 5. Хімічна кінетика. Каталіз.

 

Змістовний модуль 2.

Тема 6. Оксиди, пероксиди, надпероксиди, озоніди, кислоти.

Тема 7. Основи, амфотерні гідроксиди, солі, координаційні сполуки.

Тема 8. Фізичні, хімічні та електрохімічні властивості розчинів.

Тема 9. Електроліз.

Тема 10. Хімія елементів.

 

Види робіт: лекційні, практичні роботи, лабораторні роботи, самостійна робота студента.

 

Форма підсумкового контролю: екзамен.