Дисципліна: Здоров’я та благополуччя в сучасних соціальних теоріях
Кількість годин (кредитів ЄKTC): 5 (150 годин)
Мета навчальної дисципліни: навчити студентів системі знань у галузі здоров’я та благополуччя людини, соціуму і суспільства в сучасних соціальних теоріях.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні:
знати:
- зміст і структуру поняття «здоров’я»;
- правові аспекти і показники здоров’я в сучасних галузях наукового знання;
- особливості фізичного, душевного, психологічного, психічного здоров’я;
- особливості духовного і морального здоров’я;
- особливості здоров’я у контексті способу життя, зміст і структуру соціального і громадського здоров’я;
- мультидисциплінарні теоретичні моделі зміцнення здоров’я та індивідуального благополуччя і прояви культурного розмаїття;
- зміст здоров’я та соціального забезпечення в постмодерністському просторі соціальних наук;
- особливості змісту здоров’я у світлі теорій інклюзії та ексклюзії;
- особливості здоров’я та феномену інвалідності;
- особливості соціального благополуччя у контексті здоров’я;
- сучасні теоретичні парадигми здоров’я і соціального благополуччя;
вміти:
- висвітлювати основні концепти здоров’я;
- орієнтуватися у сфері фізичного, душевного (психічного і психологічного), духовного, морального і соціального здоров’я;
- протистояти негативному впливу деструктивних культів і негативних духовних практик;
- продукувати знання з теорії здоров’я, благополуччя людини, соціуму і суспільства;
- пояснювати у комунікативній діяльності особливості всіх аспектів здоров’я і здорового способу життя;
- боротися зі шкідливими звичками;
- емпатійно і толерантно ставитися до інших людей;
- формувати у себе позитивну адаптованість, здатність до соціального діалогу, високої якості життя і доброго самопочуття.
Зміст дисципліни (тематика):
- Зміст і структура поняття «здоров’я».
- Показники здоров’я в сучасних галузях наукового знання.
- Душевне, психологічне, психічне здоров’я і соціальна робота.
- Духовне, моральне здоров’я.
- Здоров’я і спосіб життя.
- Соціальне, громадське здоров’я.
- Мультидисциплінарні теоретичні моделі зміцнення здоров’я та індивідуального благополуччя і прояви культурного розмаїття.
- Здоров’я та соціальне забезпечення в постмодерністському просторі соціальних наук.
- Здоров’я у світлі теорій інклюзії та ексклюзії.
- Здоров’я та феномен інвалідності.
Види робіт:
форми організації навчально-виховного процесу – навчальні заняття, самостійна робота, контрольні заходи;
основні види навчальних занять – лекції, семінари, практичні заняття;
методи навчання – проблемне та інтерактивне навчання.