Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Здоров’я та благополуччя в сучасних соціальних теоріях

Кількість годин (кредитів ЄKTC): 5 (150 годин)

 

Мета навчальної дисципліни: навчити студентів системі знань у галузі здоров’я та благополуччя людини, соціуму і суспільства в сучасних соціальних теоріях.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студенти повинні:

знати:

-  зміст і структуру поняття «здоров’я»;

-  правові аспекти і показники здоров’я в сучасних галузях наукового знання;

-  особливості фізичного, душевного, психологічного, психічного здоров’я;

-  особливості духовного і морального здоров’я;

-  особливості здоров’я у контексті способу життя, зміст і структуру соціального і громадського здоров’я;

-  мультидисциплінарні теоретичні моделі зміцнення здоров’я та індивідуального благополуччя і прояви культурного розмаїття;

-  зміст здоров’я та соціального забезпечення в постмодерністському просторі соціальних наук;

-  особливості змісту здоров’я у світлі теорій інклюзії та ексклюзії;

-  особливості здоров’я та феномену інвалідності;

-  особливості соціального благополуччя у контексті здоров’я;

-  сучасні теоретичні парадигми здоров’я і соціального благополуччя;

 

вміти:

-  висвітлювати основні концепти здоров’я;

-  орієнтуватися у сфері фізичного, душевного (психічного і психологічного), духовного, морального і соціального здоров’я;

-  протистояти негативному впливу деструктивних культів і негативних духовних практик;

-  продукувати знання з теорії здоров’я, благополуччя людини, соціуму і суспільства;

-  пояснювати у комунікативній діяльності особливості всіх аспектів здоров’я і здорового способу життя;

-  боротися зі шкідливими звичками;

-  емпатійно і толерантно ставитися до інших людей;

-  формувати у себе позитивну адаптованість, здатність до соціального діалогу, високої якості життя і доброго самопочуття.

 

Зміст дисципліни (тематика):

  1. Зміст і структура поняття «здоров’я».
  2. Показники здоров’я в сучасних галузях наукового знання.
  3. Душевне, психологічне, психічне здоров’я і соціальна робота.
  4. Духовне, моральне здоров’я.
  5. Здоров’я і спосіб життя.
  6. Соціальне, громадське здоров’я.
  7. Мультидисциплінарні теоретичні моделі зміцнення здоров’я та індивідуального благополуччя і прояви культурного розмаїття.
  8. Здоров’я та соціальне забезпечення в постмодерністському просторі соціальних наук.
  9. Здоров’я у світлі теорій інклюзії та ексклюзії.
  10. Здоров’я та феномен інвалідності.

 

Види робіт:

форми організації навчально-виховного процесу – навчальні заняття, самостійна робота, контрольні заходи;

основні види навчальних занять – лекції, семінари, практичні заняття;

методи навчання – проблемне та інтерактивне навчання.