Дисципліна: Інформаційний маркетинг
Кількість годин (кредитів ЄКТС): 150 (5)
Мета навчальної дисципліни: формування у студентів розуміння основних принципів та засад ведення підприємницької діяльності в інформаційному виробництві на основі маркетингового підходу, зокрема з використанням маркетингових досліджень, продуманої продуктової, цінової, комунікаційної політики, політики розповсюдження, добору вивіреної стратегії маркетингу та управлінні ним.
Результати навчання за навчальною дисципліною:
знати:
- сутність, цілі та завдання інформаційного маркетингу;
- особливості застосування маркетингу на ринку продуктів виробничого призначення;
- особливості та підходи до організації маркетингових досліджень на інформаційному ринку;
- способи формування стратегії маркетингу та добір оптимальної стратегії промисловими підприємствами;
- сутність та значення продуктової політики маркетингу інформаційного підприємства;
- сутність та значення цінової політики маркетингу інформаційного підприємства;
- сутність та значення політики розповсюдження інформаційного підприємства;
- сутність та значення комунікаційної політики маркетингу інформаційного підприємства;
- особливості організації управління маркетингом на підприємстві;
- форми контролю маркетингової діяльності інформаційного підприємства.
вміти:
- розробляти й обирати ринкову стратегію відповідно до кожного з елементів комплексу маркетингу інформаційного підприємства;
- формувати вимоги до маркетингових досліджень і готувати необхідний інструментарій для їх проведення;
- аналізувати отриману маркетингову інформацію;
- формувати адекватні політики по кожному з елементів комплексу маркетингу;
- визначати оптимальні структури управління маркетингу в залежності від комплексу маркетингу підприємства та його місії на ринку.
Зміст дисципліни (тематика):
Тема 1. Інформаційний маркетинг: сутність, завдання та етапи розвитку.
Тема 2. Інформаційний ринок та його сегментування.
Тема 3. Процес продуктопостачання і поведінка покупців.
Тема 4. Маркетингові дослідження на інформаційному ринку.
Тема 5. Маркетингова продуктова політика інформаційного підприємства.
Тема 6. Ціноутворення на інформаційному ринку.
Тема 7. Розподіл і переміщення продуктів виробничого призначення.
Тема 8. Система маркетингових комунікацій в інформаційному маркетингу.
Тема 9. Управління маркетинговою діяльністю інформаційного підприємства.
Види робіт: лекції, практичні заняття, модульні контрольні роботи, індивідуальні роботи студентів з викладачем, самостійна робота студентів, консультації, підготовка до заліку, залік.