Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Інформаційний маркетинг

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 150 (5)

 

Мета навчальної дисципліни: формування у студентів розуміння основних принципів та засад ведення підприємницької діяльності в інформаційному виробництві на основі маркетингового підходу, зокрема з використанням маркетингових досліджень, продуманої продуктової, цінової, комунікаційної політики, політики розповсюдження, добору вивіреної стратегії маркетингу та управлінні ним.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

  • сутність, цілі та завдання інформаційного маркетингу;
  • особливості застосування маркетингу на ринку продуктів виробничого призначення;
  • особливості та підходи до організації маркетингових досліджень на інформаційному ринку;
  • способи формування стратегії маркетингу та добір оптимальної стратегії промисловими підприємствами;
  • сутність та значення продуктової політики маркетингу інформаційного підприємства;
  • сутність та значення цінової політики маркетингу інформаційного підприємства;
  • сутність та значення політики розповсюдження інформаційного підприємства;
  • сутність та значення комунікаційної політики маркетингу інформаційного підприємства;
  • особливості організації управління маркетингом на підприємстві;
  • форми контролю маркетингової діяльності інформаційного підприємства.

 

вміти:

  • розробляти й обирати ринкову стратегію відповідно до кожного з елементів комплексу маркетингу інформаційного підприємства;
  • формувати вимоги до маркетингових досліджень і готувати необхідний інструментарій для їх проведення;
  • аналізувати отриману маркетингову інформацію;
  • формувати адекватні політики по кожному з елементів комплексу маркетингу;
  • визначати оптимальні структури управління маркетингу в залежності від комплексу маркетингу підприємства та його місії на ринку.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Тема 1. Інформаційний маркетинг: сутність, завдання та етапи розвитку.

Тема 2. Інформаційний ринок та його сегментування.

Тема 3. Процес продуктопостачання і поведінка покупців.

Тема 4. Маркетингові дослідження на інформаційному ринку.

Тема 5. Маркетингова продуктова політика інформаційного підприємства.

Тема 6. Ціноутворення на інформаційному ринку.

Тема 7. Розподіл і переміщення продуктів виробничого призначення.

Тема 8. Система маркетингових комунікацій в інформаційному маркетингу.

Тема 9. Управління маркетинговою діяльністю інформаційного підприємства.

 

Види робіт: лекції, практичні заняття, модульні контрольні роботи, індивідуальні роботи студентів з викладачем, самостійна робота студентів, консультації, підготовка до заліку, залік.