Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Людино-машинна взаємодія

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 150 (5)

 

Мета навчальної дисципліни: надання майбутнім фахівцям основ науково-теоретичних знань та практичних навичок із розробки дизайну, проектування та кодування програмного забезпечення інтерфейсів взаємодії користувача із програмним продуктом. У системі підготовки програміста-фахівця дисципліна займає особливе місце, оскільки якість розробки програмного продукту значною мірою залежить від вдалого проектування та реалізації взаємодії користувача з функціоналом програмного забезпечення.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

-        набути теоретичних знань та практичних навичок із психофізіологічних засад проектування інтерфейсів взаємодії "людина-комп‘ютер";

-        ознайомитись та набути практичних навичок у використанні стандартних компонентів організації віконного програмного інтерфейсу в системах Tkinter та похідних систем Tix, TTK та бібліотеки PMW;

-        набути практичних навичок із використання принципів об‘єктно-орієнтованих проектування та програмування інтерфейсів взаємодії з користувачем;

-        набути навичок із розробки спеціалізованих компонент віконного програмного інтерфейсу.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Основи проектування взаємодії "користувач – програма".

  1. Визначення функціональних вимог до інтерфейсної частини програмного продукту.
  2. Психофізіологічні елементи розробки людино-машинного інтерфейсу.
  3. Емпіричні аспекти проектування віконного інтерфейсу користувача.

Проектування віконного інтерфейсу в системі Tkinter.

  1. Особливості побудови програм на основі обробки подій ("подіє-орієнтоване" програмування).
  2. Базові віконні елементи системи Tkinter.
  3. Використання принципів об‘єктно-орієнтованого програмування при формуванні елементів віконних інтерфейсів.
  4. Практика ієрархічної побудови віконних інтерфейсів, оцінка дизайну.

Розширені можливості системи Tkinter.

  1. Особливості використання бібліотеки TTK ("стилі" в Tkinter).
  2. Використання розширених можливостей стандартної бібліотеки Tix.
  3. Використання можливостей бібліотеки PMW.

 

Види робіт: лекційні заняття, практичні роботи, самостійна робота студентів.