Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Маркетингові комунікації

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 150 (5)

 

Мета навчальної дисципліни: засвоєння знань щодо системи, методів та алгоритмів маркетингових комунікацій, зарубіжного досвіду товаропросування.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

- як науково обґрунтовані підходи у маркетингових комунікаціях сприяють активізації та підвищенню ефективності маркетингових комунікативних повідомлень, зокрема і бізнесу загалом, на засадах оптимальної гармонізації інтересів ринкових суб’єктів.

 

вміти:

  • визначати потребу в маркетингових комунікаціях для ринкових суб’єктів;
  • розробляти ідеї створення маркетингових комунікативних повідомлень залежно від завдань маркетингу, комунікативного обміну, соціально-психологічних характеристик цільової аудиторії;
  • контролювати комунікативні процеси на ринку та підприємстві;
  • використовувати сучасні комунікативні технології у створенні маркетингових комунікативних кампаній та організовувати їх практичне впровадження;
  • розробляти плани здійснення маркетингових комунікативних кампаній;
  • вивчати ефективність маркетингових комунікативних кампаній на ринку.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Тема 1. Комунікації в системі маркетингу.

Тема 2. Основні класифікації понять у маркетингових комунікаціях.

Тема 3. Рекламування товарів.

Тема 4. Стимулювання збуту.

Тема 5. Організація роботи із громадськістю(паблік рилейшнз).

Тема 6. Реклама на місці продажу.

Тема 7. Прямий маркетинг.

Тема 8. Персональний продаж.

Тема 9. Організація маркетингових комунікацій.

 

Види робіт: лекції, практичні заняття, модульні контрольні роботи, курсова робота, індивідуальні роботи студентів з викладачем, самостійна робота студентів, консультації, підготовка до екзамену, екзамен.