Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Обслуговування туристів у готелях

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 120 (4)

 

Мета навчальної дисципліни: засвоєння теоретичних знань та опанування практичними навичками надання готельних послуг, а також формування комплексу теоретичних знань і умінь щодо розробки та здійснення сучасної політики в готелях, контроль дотримання персоналом правил обслуговування клієнтів, аналіз та оцінка системи заходів щодо безпеки проживання в готелях.

 

Завдання навчальної дисципліни:

- сформувати у студентів знання необхідні для організації закладів готельного господарства.

- підготувати студентів до самостійних вирішень практичних та теоретичних завдань, що дозволить у майбутньому здійснювати успішну діяльність на ринку готельних послуг.

 

Попередні умови для вивчення даної дисципліни:

Базові знання з основ готельного бізнесу, організації туристичної діяльності

 

Навчальні цілі дисципліни полягають у формуванні у студентів:

інтегральної компетентності: здатність комплексно розв’язувати складні професійні задачі та практичні проблеми у сфері туризму і рекреації.

 

загальних компетентностей:

- здатність до критичного мислення, аналізу і синтезу.

- здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

- здатність працювати в міжнародному контексті.

- навички використання інформаційних та комунікаційних технологій.

- здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

- здатність спілкуватися іноземною мовою.

- навички міжособистісної взаємодії.

- здатність планувати та управляти часом.

- здатність працювати в команді та автономно.

 

фахових компетентностей:

- здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

- розуміння процесів організації туристичних подорожей і комплексного туристичного обслуговування (готельного, ресторанного, транспортного, екскурсійного, рекреаційного).

- здатність розробляти, просувати, реалізовувати та організовувати споживання туристичного продукту.

- розуміння принципів, процесів і технологій організації роботи суб’єкта туристичної індустрії та її підсистем.

- здатність визначати індивідуальні туристичні потреби, використовувати сучасні технології обслуговування туристів та вести претензійну роботу.

- здатність до співпраці з діловими партнерами і клієнтами, уміння забезпечувати з ними ефективні комунікації.

- здатність працювати в міжнародному середовищі на основі позитивного ставлення до несхожості до інших культур, поваги до різноманітності та мультикультурності, розуміння місцевих і професійних традицій інших країн, розпізнавання міжкультурних проблем у професійній практиці.

 

Програмні результати навчання:

- знати, розуміти і вміти використовувати на практиці основні положення туристичного законодавства, національних і міжнародних стандартів із обслуговування туристів.

- застосовувати у практичній діяльності принципи і методи організації та технології обслуговування туристів.

- організовувати процес обслуговування споживачів туристичних послуг на основі використання сучасних інформаційних, комунікаційних і сервісних технологій та дотримання стандартів якості і норм безпеки.

- розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб’єкта туристичного бізнесу та окремих його підсистем (адміністративно-управлінська, соціально-психологічна, економічна, техніко-технологічна).

- володіти державною та іноземною (ними) мовою (мовами) на рівні, достатньому для здійснення професійної діяльності.

- застосовувати навички продуктивного спілкування зі споживачами туристичних послуг.

- проявляти повагу до індивідуального і культурного різноманіття.

- виявляти проблемні ситуації і пропонувати шляхи їх розв’язання.

- приймати обґрунтовані рішення та нести відповідальність за результати своєї професійної діяльності.

- професійно виконувати завдання в невизначених та екстремальних ситуаціях.

 

В результаті вивчення дисципліни студент повинен

знати:

- особливості організації готельного господарства у світі;

-основні поняття в галузі готельного господарства;

класифікацію підприємств готельного господарства на типи та категорії;

основні фонди підприємств готельного господарства; організацію і технологію обслуговування на підприємствах готельного господарства;

організацію прибиральних робіт на підприємствах готельного господарства;

основи організації закладів ресторанного господарства при засобах розміщення;

організацію праці в готельному господарстві.

 

вміти:

- організовувати роботу приміщень на підприємствах готельного господарства;

- організовувати обслуговування клієнтів в підприємствах готельного господарства різних типів та категорій;

- організовувати працю персоналу в готельному господарстві;

- організовувати виробничий процес на підрозділах підприємства готельного господарства, та його контроль.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Змістовий модуль І. Організація і технологія обслуговування на підприємствах готельного господарства

Тема 1. Особливості діяльності готельних служб

Тема 2. Бронювання місць і номерів в готелі

Тема 3. Реєстрація клієнта. Обслуговування гостей під час проживання в готелі

Тема 4. Забезпечення безпеки в готелі. Виписування з номера і від’їзд гостя

 

Змістовий модуль 2. Основи організації закладів ресторанного господарства при засобах розміщення. Культура персоналу та організація відпочинку відвідувачів

Тема 5. Особливості функціонування служби харчування і напоїв

Тема 6. Особливості надання послуг харчування окремим контингентам у готелі

Тема 7. Організація надання послуг харчування в номерах готелю

Тема 8. Культура обслуговування в готельному господарстві

Тема 9. Організація надання основних і додаткових послуг

Тема 10. Організація відпочинку, дозвілля і розваг при закладах готельного господарства

 

Види робіт: лекції, практичні заняття, модульні контрольні роботи, індивідуальні роботи студентів з викладачем, самостійна робота студентів, консультації, підготовка до заліку.

 

Форма підсумкового контролю: залік.