Дисципліна: Продаж та управління продажем
Кількість годин (кредитів ЄКТС): 90 (3)
Мета навчальної дисципліни: оволодіння студентами системою знань, спрямованих на розробку ефективної технології продажів і вдосконалення процесу продажів.
Результати навчання за навчальною дисципліною:
знати:
- базові поняття сучасної технології продажів;
- еволюцію процесу продажів;
- особливості поведінки покупців у процесі купівлі-продажу на різних ринках;
- технологію та інструментарій активних продажів;
- спеціальну термінологію;
- основні інструменти і техніки продажу.
вміти:
- виявляти потреби покупців і здійснювати персональні продажі;
- застосовувати на практиці отримані знання та навички, ефективні прийоми роботи із клієнтами;
- приймати оптимальні комерційні рішення в області професійної діяльності;
- володіти навичками організації активних продажів.
Зміст дисципліни (тематика):
Тема 1. Основні поняття в області продажу. Еволюція процесу продажу.
Тема 2. Основи технології активних продажів.
Тема 3. Встановлення контакту з покупцем.
Тема 4. Прояснення потреби покупця.
Тема 5. Комерційна презентація.
Тема 6. Аргументація. Робота із запереченнями клієнта.
Тема 7. Укладення угоди. Вихід із контакту.
Тема 8. Особливості телефонних продажів.
Види робіт: лекції, практичні заняття, модульні контрольні роботи, індивідуальні роботи студентів з викладачем, самостійна робота студентів, консультації, підготовка до заліку, залік.