Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Реклама в галузі (Ж)

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 120 (4)

 

Мета навчальної дисципліни: сприяти прикладній та спеціалізованій підготовці фахівців зі знанням теоретичних та практичних параметрів як реклами, так і паблік рілейшнз як важливих компонентів та параметрів соціально-комунікативної дійсності.

 

Результати навчання за дисципліною:

знати:

-          суть та принципи рекламної діяльності;

-          суть та принципи діяльності паблік рілейшнз;

-          міжнародні й вітчизняні правові акти (Закон «Про рекламу», міжнародні кодекси ПР);

-          права та обов’язки рекламістів і фахівців у зв’язках із громадськістю;

-          особливості, методи і засоби роботи із громадськістю;

-          різновиди рекламних та ПР-заходів;

-          види інформації;

-          канали поширення інформації;

-          етичні норми і професійні стандарти роботи журналістів, рекламних фахівців і працівників сфери паблік рілейшнз.

 

вміти:

-     організовувати роботу центру зв’язків із громадськістю;

-     організовувати роботу прес-служби;

-     організовувати роботу рекламної і консультаційної агенцій;

-     готувати рекламні гасла, сюжети, тексти;

-     готувати прес-релізи, інформаційні повідомлення;

-     організовувати і проводити брифінги і прес-конференції;

-     організовувати і проводити виставки і ярмарки;

-     моніторити інформаційний простір;

-     створювати інформаційну базу;

-     працювати з журналістами та медіа.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Тема 1.    Вступ до курсу. Поняття, сутність, завдання, види і засоби реклами. Законодавча база.

Тема 2.    Рекламодавець, рекламне агентство, рекламна кампанія. Етапи ефективності рекламних комунікацій.

Тема 3.    Рекламний маркетинг, медіапланування, ефекти комунікації і рекламні стратегії.

Тема 4.    Медіа як рекламоносії.

Тема 5.    Творча ідея, композиція, дизайн реклами. Підготовка рекламного тексту. Маркетингові комунікації. Стимулювання збуту.

Тема 6.    Поняття, сутність, завдання паблік рілейшнз і законодавча база.

Тема 7.    Різновиди і форми зв’язків із громадськістю. Правові аспекти зв’язків із громадськістю у взаєминах із засобами масової інформації.

Тема 8.    Традиційні форми інформаційної роботи паблік рілейшнз.

Тема 9.    Технічні засоби і канали реалізації потреб паблік рілейшнз.

 

Види робіт: лекції, практичні заняття, модульні контрольні роботи, індивідуальні роботи студентів із викладачем, самостійна робота студентів, консультації, підготовка до екзамену, екзамен.