Дисципліна: Реклама в галузі (Ж)
Кількість годин (кредитів ЄКТС): 120 (4)
Мета навчальної дисципліни: сприяти прикладній та спеціалізованій підготовці фахівців зі знанням теоретичних та практичних параметрів як реклами, так і паблік рілейшнз як важливих компонентів та параметрів соціально-комунікативної дійсності.
Результати навчання за дисципліною:
знати:
- суть та принципи рекламної діяльності;
- суть та принципи діяльності паблік рілейшнз;
- міжнародні й вітчизняні правові акти (Закон «Про рекламу», міжнародні кодекси ПР);
- права та обов’язки рекламістів і фахівців у зв’язках із громадськістю;
- особливості, методи і засоби роботи із громадськістю;
- різновиди рекламних та ПР-заходів;
- види інформації;
- канали поширення інформації;
- етичні норми і професійні стандарти роботи журналістів, рекламних фахівців і працівників сфери паблік рілейшнз.
вміти:
- організовувати роботу центру зв’язків із громадськістю;
- організовувати роботу прес-служби;
- організовувати роботу рекламної і консультаційної агенцій;
- готувати рекламні гасла, сюжети, тексти;
- готувати прес-релізи, інформаційні повідомлення;
- організовувати і проводити брифінги і прес-конференції;
- організовувати і проводити виставки і ярмарки;
- моніторити інформаційний простір;
- створювати інформаційну базу;
- працювати з журналістами та медіа.
Зміст дисципліни (тематика):
Тема 1. Вступ до курсу. Поняття, сутність, завдання, види і засоби реклами. Законодавча база.
Тема 2. Рекламодавець, рекламне агентство, рекламна кампанія. Етапи ефективності рекламних комунікацій.
Тема 3. Рекламний маркетинг, медіапланування, ефекти комунікації і рекламні стратегії.
Тема 4. Медіа як рекламоносії.
Тема 5. Творча ідея, композиція, дизайн реклами. Підготовка рекламного тексту. Маркетингові комунікації. Стимулювання збуту.
Тема 6. Поняття, сутність, завдання паблік рілейшнз і законодавча база.
Тема 7. Різновиди і форми зв’язків із громадськістю. Правові аспекти зв’язків із громадськістю у взаєминах із засобами масової інформації.
Тема 8. Традиційні форми інформаційної роботи паблік рілейшнз.
Тема 9. Технічні засоби і канали реалізації потреб паблік рілейшнз.
Види робіт: лекції, практичні заняття, модульні контрольні роботи, індивідуальні роботи студентів із викладачем, самостійна робота студентів, консультації, підготовка до екзамену, екзамен.