Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Іноземна мова для ділового та наукового спілкування

Кількість годин (кредитів ЄKTC): 4 (120 годин)

 

Мета дисципліни:

  • сформувати в аспірантів загальні та професійно-орієнтовані комунікативні мовленнєві компетенції (лінгвістичну, соціолінгвістичну і прагматичну) для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі;
  • формування у майбутніх науковців рівня знань, навичок і вмінь, що забезпечить їм необхідну комунікативну спроможність у сферах наукового, професійного та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах;
  • залучити аспіратів до таких академічних видів діяльності, які активізують і      розвивають увесь спектр їхніх пізнавальних здібностей;
  • засвоїти специфіку англомовного академічного письма та усної презентації засвоєння структурних, змістових, мовних, комунікативних і риторичних рис;
  • сприяти становленню критичного самоусвідомлення та вмінь спілкуватися і робити вагомий внесок у міжнародне середовище, що постійно змінюється;
  • удосконалення умінь і навичок продукувати якісні тексти фахового спрямування англійською мовою.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни аспірант повинен

знати:

  •     як знаходити нову текстову, графічну, електронну, аудіо та відеоінформацію в англомовних галузевих матеріалах;
  •     фахову термінологію обсягом не менше 200 термінологічних одиниць;
  •     основні лексико-граматичні конструкції, що вживаються в писемному та усному науковому мовленні;
  •     знаходити іншомовні наукові джерела;

вміти:

  •     правильно з точки зору структури англійської мови передавати усно та на письмі інформацію;
  •     адекватно перекладати державною та англійською мовою спеціальні тексти з відповідного фаху, користуючись термінологічними словниками та програмним забезпеченням;
  •     обговорювати англійською мовою загальні та фахові спеціалізовані питання;
  •     анотувати та реферувати фахові матеріали англійською мовою;
  •     репрезентувати результати власних наукових досліджень англійською мовою у писемній та усній формах, складати план-конспект, анотації, резюме та інші документи, готувати презентації та звіти;
  •     оформлювати різножанрові наукові тексти англійською мовою (тези, статті, анотації, реферати, розділи дисертацій) відповідно до сучасних вимог;
  •     демонструвати високу культуру англомовного академічного письма та наукової усної доповіді.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Змістовий модуль 1. Іноземний науковий дискурс.

  1. Іномовний науковий текст.
  2. Жанри іномовного наукового тексту.
  3. Композиції видів наукових текстів.
  4. Лексико-граматичні особливості іномовного наукового тексту.
  5. Реферування та коментований аналіз тексту.
  6. Дискусія на означену проблематику.

 

Змістовий модуль 2. Науково-письмова комунікація.

  1. Правила оформлення наукового дослідження (докторської роботи) в Європі та Україні.
  2. Мотиваційний лист.
  3. Рекомендаційний лист.
  4. Термінологічний глосарій за фахом.
  5. Правила оформлення бібліографії та посилань на джерела інформації (в Європі та Україні).
  6. Написання анотації іноземною мовою до магістерської роботи.
  7. Письмова та усна презентація науково-проєктної роботи іноземною мовою.

 

Види робіт:

1. За джерелом інформації:

- словесні: лекція (традиційна, проблемна тощо) із застосуванням комп'ютерних інформаційних технологій (презентація PowerPoint), семінари, пояснення, розповідь, бесіда;

- наочні: спостереження, ілюстрація, демонстрація;

- практичні: кейс-стаді.

2. За логікою передачі і сприйняття навчальної інформації: індуктивні, дедуктивні, аналітичні, синтетичні.

3. За ступенем самостійності мислення: репродуктивні, пошукові, дослідницькі.

4. За ступенем керування навчальною діяльністю: під керівництвом викладача; самостійна робота аспірантів із джерелами інформації; виконання індивідуальних/групових навчальних проєктів.