Професія "АДМІНІСТРАТОР"
Кваліфікація: Адміністратор
Освітньо - кваліфікаційний рівень: кваліфікований робітник
Освіта на базі: повної загальної середньої освіти
(по закінченні навчання).
Без вимог до стажу роботи.
Термін підготовки: 770 годин
Форма навчання: вечірня
Виробнича практика: до 14 годин (2 дні на тиждень)
Специфічні вимоги: Вік: по закінченні терміну навчання –
не менше 18 років.
Дисципліни спеціальності:
|
№ з/п |
Назва дисципліни |
К-ть годин |
Питома вага, % |
Кафедра |
|
1 |
Виробниче навчання |
180 |
23.4% |
Менеджменту |
|
2 |
Виробнича практика |
168 |
21.8% |
Менеджменту |
|
3 |
Планування, організація і технологія управління персоналом підприємства |
68 |
8.8% |
Менеджменту |
|
4 |
Документаційне забезпечення управління |
58 |
7.5% |
Документознавства та інформаційної діяльності |
|
5 |
Основи рекламного маркетингу і дизайну |
45 |
5.8% |
Маркетингу |
|
6 |
Українське ділове мовлення і редагування службових документів |
45 |
5.8% |
Української мови та літератури |
|
7 |
Організація обслуговування відвідувачів |
34 |
4.4% |
Менеджменту |
|
8 |
Основи професійної етики й естетики |
34 |
4.4% |
Суспільно-політичних наук, глобалістики та соціальних комунікацій |
|
9 |
Основи трудового законодавства |
34 |
4.4% |
Цивільного, господарського і кримінального права |
|
10 |
Охорона праці |
30 |
3.9% |
Соціальної безпеки |
|
11 |
Психологія роботи з людьми |
25 |
3.2% |
Психології |
|
12 |
Інформаційні технології |
17 |
2.2% |
Природничих наук та інформатики |
|
13 |
Основи галузевої економіки і підприємництва |
17 |
2.2% |
Менеджменту |
|
14 |
Правила дорожнього руху |
8 |
1.0% |
Автомобілів та автомобільного господарства |
|
15 |
Державна кваліфікаційна атестація |
7 |
0.9% |
Менеджменту |
|
|
Всього |
770 |
100% |
|
Повинен знати:
Постанови, розпорядження, накази, інструкції та інші нормативні документи і керівні матеріали, які стосуються організації підприємства; організацію і зміст роботи керівника; організаційну структуру управління підприємства; права і обов'язки працівників, режим їх роботи; правила та методи організації процесу обслуговування відвідувачів; правила користування технічним засобами оброблення документів, усної та писемної документаційної інформації, основи комп'ютерних інформаційних технологій; технологічні процеси оброблення інформації; стандарти систем організаційно-розпорядчої документації; ділову мову асортимент послуг, що реалізуються; основи маркетингу; принцип планування і оформлення приміщень, вітрин, організація реклами; основи естетики, етики, психології і обслуговування відвідувачів, основи галузевої економіки, економічні досягнення для успішного виконання знань і обов'язків, організації праці і управління; основи трудового законодавства; правила внутрішнього трудового розпорядку.
Повинен уміти:
1. Забезпечувати роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів. Створювати для них комфортні умови.
2. Здійснювати контроль за збереженням матеріальних цінностей.
3. Консультувати відвідувачів з питань наявних послуг.
4. Вживати заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій.
5. Розглядати претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, і вживати відповідних організаційно-технічних заходів.
6. Здійснювати контроль за раціональним оформленням приміщень, стежити за оновленням і станом реклами у приміщеннях і на будівлі.
7. Забезпечувати чистоту і порядок у приміщеннях і на прилеглих до них територіях.
8. Контролювати додержання робітниками підприємства, установи, організації трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії і гігієни, протипожежного захисту.
9. Інформувати керівництво підприємства, про наявні недоліки в організації обслуговування відвідувачів, вживати заходів щодо їх ліквідації, здійснювати контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва підприємства.
Загальнопрофесійні вимоги:
- раціонально й ефективно організовувати працю на робочому місці;
- дотримуватись норм технологічного процесу;
- не допускати браку в роботі;
- знати і виконувати вимоги нормативних актів про охорону праці і навколишнього середовища, додержуватися норм, методів і прийомів безпечного ведення робіт;
- використовувати в разі необхідності засоби попередження й усунення природних і непередбачених негативних явищ (пожежі, аварії, повені тощо);
- знати інформаційні технології.
Сфера професійного використання випускника:
- роботи, які є загальними для всіх видів економічної діяльності;
- організація сфери обслуговування відвідувачів;
- організація і контроль за раціональним використанням приміщень;
- організація і контроль за дотриманням робітниками трудової і виробничої дисципліни;
- роботи, характерні для офіс-менеджерської діяльності.
