Професія "АДМІНІСТРАТОР"
Кваліфікація: Адміністратор
Освітньо - кваліфікаційний рівень: кваліфікований робітник
Освіта на базі: повної загальної середньої освіти
(по закінченні навчання).
Без вимог до стажу роботи.
Термін підготовки: 770 годин
Форма навчання: вечірня
Виробнича практика: до 14 годин (2 дні на тиждень)
Специфічні вимоги: Вік: по закінченні терміну навчання –
не менше 18 років.
Дисципліни спеціальності:
| 
 № з/п  | 
 Назва дисципліни  | 
 К-ть годин  | 
 Питома вага, %  | 
 Кафедра  | 
| 
 1  | 
 Виробниче навчання  | 
 180  | 
 23.4%  | 
 Менеджменту  | 
| 
 2  | 
 Виробнича практика  | 
 168  | 
 21.8%  | 
 Менеджменту  | 
| 
 3  | 
 Планування, організація і технологія управління персоналом підприємства  | 
 68  | 
 8.8%  | 
 Менеджменту  | 
| 
 4  | 
 Документаційне забезпечення управління  | 
 58  | 
 7.5%  | 
 Документознавства та інформаційної діяльності  | 
| 
 5  | 
 Основи рекламного маркетингу і дизайну  | 
 45  | 
 5.8%  | 
 Маркетингу  | 
| 
 6  | 
 Українське ділове мовлення і редагування службових документів  | 
 45  | 
 5.8%  | 
 Української мови та літератури  | 
| 
 7  | 
 Організація обслуговування відвідувачів  | 
 34  | 
 4.4%  | 
 Менеджменту  | 
| 
 8  | 
 Основи професійної етики й естетики  | 
 34  | 
 4.4%  | 
 Суспільно-політичних наук, глобалістики та соціальних комунікацій  | 
| 
 9  | 
 Основи трудового законодавства  | 
 34  | 
 4.4%  | 
 Цивільного, господарського і кримінального права  | 
| 
 10  | 
 Охорона праці  | 
 30  | 
 3.9%  | 
 Соціальної безпеки  | 
| 
 11  | 
 Психологія роботи з людьми  | 
 25  | 
 3.2%  | 
 Психології  | 
| 
 12  | 
 Інформаційні технології  | 
 17  | 
 2.2%  | 
 Природничих наук та інформатики  | 
| 
 13  | 
 Основи галузевої економіки і підприємництва  | 
 17  | 
 2.2%  | 
 Менеджменту  | 
| 
 14  | 
 Правила дорожнього руху  | 
 8  | 
 1.0%  | 
 Автомобілів та автомобільного господарства  | 
| 
 15  | 
 Державна кваліфікаційна атестація  | 
 7  | 
 0.9%  | 
 Менеджменту  | 
| 
 
  | 
 Всього  | 
 770  | 
 100%  | 
 
  | 
Повинен знати:
Постанови, розпорядження, накази, інструкції та інші нормативні документи і керівні матеріали, які стосуються організації підприємства; організацію і зміст роботи керівника; організаційну структуру управління підприємства; права і обов'язки працівників, режим їх роботи; правила та методи організації процесу обслуговування відвідувачів; правила користування технічним засобами оброблення документів, усної та писемної документаційної інформації, основи комп'ютерних інформаційних технологій; технологічні процеси оброблення інформації; стандарти систем організаційно-розпорядчої документації; ділову мову асортимент послуг, що реалізуються; основи маркетингу; принцип планування і оформлення приміщень, вітрин, організація реклами; основи естетики, етики, психології і обслуговування відвідувачів, основи галузевої економіки, економічні досягнення для успішного виконання знань і обов'язків, організації праці і управління; основи трудового законодавства; правила внутрішнього трудового розпорядку.
Повинен уміти:
1. Забезпечувати роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів. Створювати для них комфортні умови.
2. Здійснювати контроль за збереженням матеріальних цінностей.
3. Консультувати відвідувачів з питань наявних послуг.
4. Вживати заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій.
5. Розглядати претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, і вживати відповідних організаційно-технічних заходів.
6. Здійснювати контроль за раціональним оформленням приміщень, стежити за оновленням і станом реклами у приміщеннях і на будівлі.
7. Забезпечувати чистоту і порядок у приміщеннях і на прилеглих до них територіях.
8. Контролювати додержання робітниками підприємства, установи, організації трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії і гігієни, протипожежного захисту.
9. Інформувати керівництво підприємства, про наявні недоліки в організації обслуговування відвідувачів, вживати заходів щодо їх ліквідації, здійснювати контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва підприємства.
Загальнопрофесійні вимоги:
- раціонально й ефективно організовувати працю на робочому місці;
- дотримуватись норм технологічного процесу;
- не допускати браку в роботі;
- знати і виконувати вимоги нормативних актів про охорону праці і навколишнього середовища, додержуватися норм, методів і прийомів безпечного ведення робіт;
- використовувати в разі необхідності засоби попередження й усунення природних і непередбачених негативних явищ (пожежі, аварії, повені тощо);
- знати інформаційні технології.
Сфера професійного використання випускника:
- роботи, які є загальними для всіх видів економічної діяльності;
- організація сфери обслуговування відвідувачів;
- організація і контроль за раціональним використанням приміщень;
- організація і контроль за дотриманням робітниками трудової і виробничої дисципліни;
- роботи, характерні для офіс-менеджерської діяльності.
