Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Соціальна педагогіка

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 150 (5)

 

Мета навчальної дисципліни:

розкриття теоретичних основ соціальної педагогіки як науки та обґрунтування змісту провідних напрямів соціально-педагогічної діяльності в умовах сучасних викликів.

 

Завдання навчальної дисципліни:

- розкриття основних теоретичних положень соціальної педагогіки;

- ознайомлення з міжнародними та національними орієнтирами соціальної/соціально-педагогічної роботи із сім’ями та дітьми;

- обґрунтування змісту провідних напрямів соціально-педагогічної діяльності в умовах сучасних викликів;

- ознайомлення із специфікою професійної діяльності соціального педагога;

- ознайомлення з актуальними методами і технологіями соціально-педагогічної роботи;

- формування професійно-орієнтованого світогляду майбутніх спеціалістів.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

вміти:

- аналізувати різні чинники впливу на соціалізацію особистості;

- диференціювати зміст діяльності відповідно до різних об'єктів, суб'єктів та напрямів соціально-педагогічної роботи;

- добирати адекватні форми та методи соціально-педагогічної діяльності, здійснювати попередження негативного впливу чинників соціального середовища на особистість.

 

Зміст дисципліни (тематика)

  1. Соціальна педагогіка як наука і сфера практичної діяльності. Міжнародні та національні орієнтири соціальної/соціально-педагогічної роботи із сім’ями та дітьми.
  2. Актуальні проблеми соціальної педагогіки.
  3. Професійна діяльність соціального педагога.
  4. Соціальний розвиток дитини на різних вікових етапах. 
  5. Методи і технології соціально-педагогічної роботи. Діагностичні технології в роботі соціального педагога. Технології профілактичної соціально-педагогічної діяльності.
  6. Соціально-педагогічна робота з дітьми та молоддю в умовах сучасних викликів.
  7. Волонтерство. Технології психосоціальної підтримки.
  8. Діагностичний та корекційний інструментарій для працівників психологічної служби системи освіти.

 

Види робіт: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, індивідуальна науково-дослідна робота, модульні (контрольні) роботи, залікове заняття.