Ведучий радіо- та телепрограм
Інститут філології та масових комунікацій розпочинає новий проект із підвищення кваліфікації фахівців новітніх медіа... Талан-студіо Університету «Україна» запрошує до співпраці молодих, креативних і творчих людей!!!
Автори медійного курсу: Ганна Левченко (відома українська акторка, шоумен);
Юлія Нестеренко;
Валентина Дроботенко;
Анна Данько-Слепцова;
Наталія Барна.
Ми запрошуємо на 9-ти або 6-ти місячний інтенсив курсового навчання (тренінги, майстер-класи від відомих фахівців галузі, практикум у професійній аудіовідеостудії університету та на відомих теле- і радіоканалах країни).
Підтримка проекту: канал 112, НОВИЙ, «1+1», ТРК «Київ», українська продакшн-компанія«Star Media», радіо «Промінь», «Культура»...
Формуються групи по 12 осіб, навчання включає 576 годин за весь термін курсу: 64 год. на місяць, 8.12 годин на тиждень.
Початок занять – 10 вересня 2018 року.
Вартість навчання – 3200 грн. на місяць.
Телефони для довідок: (067) 224-23-99, (044) 422-50-19; (044) 409-24-16. 
Програма до курсу «Ведучий радіо- та телепрограм» 
| 
 Основи журналістcько-акторської майстерності в теле- та радіомовленні  | 
|||||
| 
 № з/п  | 
 Тема тренінгу  | 
 Кількість годин  | 
 
  | 
||
| 
 1  | 
 Знайомство з роботою актора, радіо- та телеведучого  | 
 2  | 
 
  | 
||
| 
 2  | 
 Початкові заняття з комплексними вправами  | 
 6  | 
 
  | 
||
| 
 3  | 
 Екран внутрішнього зору. Дія в думці  | 
 4  | 
 
  | 
||
| 
 4  | 
 Сценічна увага  | 
 6  | 
 
  | 
||
| 
 5  | 
 Дотримання мовних норм теле- та радіоведучими (зокрема, акцентологічних, орфоепічних)  | 
 16  | 
 
  | 
||
| 
 6  | 
 Ортологія для ведучих  | 
 16  | 
 
  | 
||
| 
 7  | 
 Нереальні події. Артистична сміливість  | 
 14  | 
 
  | 
||
| 
 
  | 
 М’язовий контроль  | 
 8  | 
 
  | 
||
| 
 9  | 
 Володіння темпоритмами у процесі мовлення  | 
 8  | 
 
  | 
||
| 
 10  | 
 Безпредметні дії  | 
 8  | 
 
  | 
||
| 
 11  | 
 Спілкування, взаємодія партнерів та їх залежність один від одного  | 
 6  | 
 
  | 
||
| 
 12  | 
 Міміка. Жест. Інтонація  | 
 14  | 
 
  | 
||
| 
 13  | 
 Тренінг із техніки мовлення та постановки голосу  | 
 8  | 
 
  | 
||
| 
 14  | 
 Психофізіологія роботи диктора  | 
 4  | 
 
  | 
||
| 
 Техніка екранної мови: мистецтво аргументації  | 
|||||
| 
 15  | 
 Оратор: риторичний ідеал. Класифікація красномовства  | 
 4  | 
 
  | 
||
| 
 16  | 
 Методика підготовки промови: інвенція, диспозиція та меморія  | 
 4  | 
 
  | 
||
| 
 17  | 
 Диспозиція промови. Акція: виголошення промови  | 
 2  | 
 
  | 
||
| 
 18  | 
 Культура та образність публічного мовлення  | 
 2  | 
 
  | 
||
| 
 19  | 
 Діалогічна та конфронтаційна риторика (еристика)  | 
 2  | 
 
  | 
||
| 
 Робота телеведучого в кадрі  | 
|||||
| 
 20  | 
 Екранна творчість ведучого програм інформаційного телемовлення  | 
 4  | 
 
  | 
||
| 
 21  | 
 Вербальні аспекти творчості ведучого програм інформаційного телемовлення  | 
 14  | 
 
  | 
||
| 
 22  | 
 Візуальні аспекти творчості ведучого програм інформаційного телемовлення. Імідж та грим у роботі на камеру  | 
 14  | 
 
  | 
||
| 
 23  | 
 Особливості роботи ведучого в телепрограмі інформаційного типу та шоу-програмі  | 
 14  | 
 
  | 
||
| 
 24  | 
 Особливості роботи ведучого в телепрограмі науково-пізнавального спрямування  | 
 14  | 
 
  | 
||
| 
 25  | 
 Специфіка сприйняття камери. Окочутливі реакції телеведучого  | 
 16  | 
 
  | 
||
| 
 26  | 
 Тематична характеристика інформації  | 
 6  | 
 
  | 
||
| 
 27  | 
 Робота репортера у кадрі  | 
 8  | 
 
  | 
||
| 
 28  | 
 Дебати в кадрі. Уроки імпровізації в псевдопрямому ефірі  | 
 14  | 
 
  | 
||
| 
 29  | 
 Оперативність, подієвість та аналітика в телевізійному ефірі  | 
 8  | 
 
  | 
||
| 
 30  | 
 Монотематичні та політематичні телевізійні програми  | 
 4  | 
 
  | 
||
| 
 31  | 
 Особливості екранної творчості ведучого в інформаційно-розважальному типі програм: 1. Ранковий телеефір: інформуючи, розважаємо; 2. Вечірній інфотаймент: специфіка підготовки ефіру; 3. Ведучий-шоумен в інформаційно-розважальній телепрограмі; 4. Музичні та гумористичні шоу  | 
 16  | 
 
  | 
||
| 
 32  | 
 Особливості роботи з телерекламою: окочутливі реакції та психологія сприйняття глядацької аудиторії  | 
 12  | 
 
  | 
||
| 
 Диктор радіопрограм  | 
|||||
| 
 33  | 
 Особливості бренд-войсу теле-, радіоканалу, циклу програм  | 
 8  | 
 
  | 
||
| 
 34  | 
 Особливості та практика озвучування  | 
 14  | 
 
  | 
||
| 
 35  | 
 Особливості та практика дикторської начитки  | 
 12  | 
 
  | 
||
| 
 36  | 
 Особливості та практика дубляжу  | 
 12  | 
 
  | 
||
| 
 37  | 
 Специфіка роботи радіоведучого з дітьми. Озвучування мультиплікаційних фільмів. Аніматорство  | 
 12  | 
 
  | 
||
| 
 38  | 
 Особливості підготовки, створення та поширення інформації на радіо  | 
 4  | 
 
  | 
||
| 
 39  | 
 Жанри інформаційного мовлення. Форми інформаційних повідомлень. Звукозаписи у випусках  | 
 4  | 
 
  | 
||
| 
 40  | 
 Ознайомлення зі специфікою обладнання радіоведучого FM-станції  | 
 4  | 
 
  | 
||
| 
 41  | 
 Dj-інг: створення та розвиток в Україні та світі  | 
 4  | 
 
  | 
||
| 
 42  | 
 Оформлення мікрофонної папки інформаційної програми. Підготовка до ведення інформаційної програми  | 
 4  | 
 
  | 
||
| 
 43  | 
 Аналіз програми щодо дотримання принципу збалансованості, неупередженості, об’єктивності  | 
 4  | 
 
  | 
||
| 
 44  | 
 Специфіка радіореклами: особливості звуковисотного подання голосу та психології сприйняття  | 
 6  | 
 
  | 
||
| 
 45  | 
 Тифлопереклад та тифлокоментар. Запис радіобуків, аудіопідручників  | 
 4  | 
 
  | 
||
| 
 Підсумок курсу  | 
 Шоу-звіт  | 
 20, захист творчого проекту  | 
 
  | 
||
